2013. október 31., csütörtök

Ezt a lelkesítő levelet egy anyukától kaptuk. Köszönjük!

Kedves Hajlabor!

Köszönöm a munkájukat, nagyon érdekes az elájárásuk. Mindig is tudtam, hogy családunkban vannak öröklött betegségek, de megdöbbentő volt tükörként látni is őket. Kislányomnak csináltattam meg a vizsgálatot, igazából csak állapot felmérésként, mert a gyereknél mindig szeretne biztosra menni az ember. Nagyobb hiány vagy eltérés nincs is a leletben. De a végén, ahol osztályozzák a betegségre való hajlamokat.... majdnem leestem a székről. Kerek perec, ott volt, feketén fehéren, mind az anyai, mind pedig az apai ágon az örökletes betegség. Vagyis az arra való hajlam. Úgy érzem nagy lehetőség ez a kezemben, mert az elkövetkezendő években vagy évtizedben tudom az életünket az irányba terelni, hogy a betegségre való hajlam csak hajlam maradjon, és ne konkrét baj. 

A kiváncsiság vezérelt, amikor megrendeltem a szolgáltatást és azóta elkötelezett híve lettem a hajszövet analízisnek. Remélem, hogy sikeresek lesznek és minél több ember élhet a lehetőséggel. 

Köszönettel: 
Nagy Erika 
Budaörs

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése